::PENGIRINGKU::

Friday, January 23, 2009

::SARAPAN MEGGI::

Hye semua...slamat hari jumaat...yehaaa...esok cuti kan...best nyer...cuti panjang lak tu...uishhh...nikmat nyer rase...

Pagi jumaat yg indah ini...cewahhh...mane tak indah nyer kan...bos takde...hahah...semua pakat ni kat opis nak sarapan meggi...so bermula lah operasi memasak meggi oleh chef2 terhormat ktorg...sape lagi klu bukan aku...hahaha...cewahhh...mane maun nyer aku masuk dapur...giler sakit perut semua kengkawan den kang...bukan aku buat lah...kak pah, nissa ngan yg lain lah masak...bukan aku ehh...hehhe...acah je tadi tu...

harus la aku menyebuk kat dapur kan...

kengkawan aku yg rajin...cewahhh

meggi sblm dimasak...blom msk pun dh nampak cedap kan...

dh masak...tunggu nak ngappp je..menyelerakan

sblm makan harus posing dulu ye

tadi takde aku....tak adil lah
okey...skrg aku dh kenyang pun ngan meggi tu..cedap...mekacih la pada yg tukang masak tu ngan yg tukang sponser semua ingredient nyer ye...lain kali masak lagi ye.....
erkkkkk...kenyang!!!!

No comments: