::PENGIRINGKU::

Friday, January 30, 2009

::FULL BODY MASSAGE::


Tengahri tadi mase lunch aku lari pi Zeta beauty saloon...saje buat buat body massage...kan aku ade citer yg badan rase penat2 tak bermaya je kan...so kebetulan baru2 ni diorg buat promotion utk full body massage just RM35 je...aku pun tak lepas kan peluang arr...bukan senang dapat harga yg murah camtu kan...tapi tak tau lah org lain...bagi aku berbaloi arrr...


best ooooo...dapat massage ni...lega siot satu badan...ringan sikit rase...okey lah...habis badan aku digomol nyer...hhaha..ayat tak leh blahhh kan...skrg aku dh rase sihat skit...pasni klu letih2 lagi aku nak pi mengurut kat sane la...heheh...best ooo...tapiiiii....harga nyer dh naik lah pulak sbb dh takde promotion tu...huhuuu...

ni malam ni jai takdo lah pulak...poie Melaka ade farewell bos dier kat sane...nak ikut tapi lelaki2 je pulak..uishhh...tak suka tau...tiap2 minggu kena tinggal...huhuu...nasib 1 malam je tau...tapi esok parent dier datang la...nak pi nilai 3...ke sane lagi lah aku nampak nyer...adoiii...tak tahan la panas siot kat sane...nak kawin nyer pasal...redha jelahhhh...
Arghhhh!!!!!

No comments: