::PENGIRINGKU::

Monday, December 22, 2008

::AKTIVITI BERMULA KEMBALI::

Hahaha...memang giler arr aku rase weekend ni...tak duk umah langsung siot...jumaat lepas keje je terus pi midvalley lagi...utk kali ke2 ye minggu ni...hehhehe...mission nyer nak cari hantaran gak lah kan...kali ni nak cari skin care lak...utk aku lah...hari tu cam tak mampu nak berfikir nak beli ape...so setelah difikirkan semendalam nyer...cewahhh...sbnr nyer main redah gak...konon nak amik mark & spencer je tapi skali dtg diorg tak buat lak set gift punyer...smua jual seperatly...adoii yaii....maka nyer jadi mahal lah kan...tak boleh jadi...alih2 jenjalan ternampak body shop...then pusing2....fikir2...terus rembat jelah...heheh...sangat berbaloi arr...biler aku cakap nak buat utk hantaran je terus semangat sales girl tu mencantik kan barang dlm tu...okey lah...

sales girl yg ngah busy mencantikkan hantaran aku...
lebih kurang camni lah barang nyer...

dh settle mentawaf satu midvalley kan...baru rase lapar perut siot...nak gi foodcourt kompom dh katup kan so balik jelah...skali teringat ade kedai makan MUARA ASAM PEDAS yg budak opis aku kate sedap la nak makan...so kami terus terjah...cewahhh...

ngah menunggu makanan...

harap maaf gambar takde lah...dh makanan sampai terus melantak camno nak amik gambar kan...hadoiii yaiii...tapi kesimpulan nyer...sangat meletop...sedap sungguh...Awwww!!!!

No comments: