::PENGIRINGKU::

Thursday, December 4, 2008

::BIRTHDAY PARTY CELEBRATION::

Mula2 aku just nak cerita je dulu ehh...pasni baru aku masuk gambar bebanyak...seperti yg aku dh citer tadi kan...department aku nak buat jamuan utk celebrate birthday sesape yg tarikh lahir nyer jatuh pada bulan july sampai december...sblm ni dh buat utk january sampai jun kan...aku tak rase dh la sbb dh celebrate sebelum ni...huhuu..nak hadiah jugak...sbb hadiah yg diorg dapat kali ni tantik...huhuhuh...

sengkak siot perut aku makan..macam2 menu ade...tapi tak lah banyak sangat tapi okey la...tu pun ade lelebih gak...ade nasi tomato,spegetti,puding,buah,kek birthday ngan buah-buahan...cedap...nyam..nyam...

yang best nyer lepas je ktorg punyer head of department finance bagi ucapan then bagi2 hadiah...masuk pulak MCM member...ala...dr CEO sampai la ke GM2 setiap department konon nyer nak datang buat spot check ISO...skali tgk ktorg ngah buat jamuan..nak mengambil hati punya pasal..terus lah bodek diiorg smua makan skali...hahhaha...lawak...cuak gak takut makanan tak cukup tapi alhamdulillah rezeki diorg kot...banyak jugak makanan lebih...

Alhamdulillah...majlis berjalan dengan lancar...selesai ngan jaya nyer dan perut kenyang sekenyang nyer...

No comments: