::PENGIRINGKU::

Thursday, December 18, 2008

::CICAK MAN 2::


Aku tak tgk lagi pun citer ni...nextweek lah...kompom tgk lah...demi filem melayu...martabatkan lah filem kiter...cewahhhh...

sbnr nyer kan aku dh bg intro tadi...smlm mase pi tgk wayang citer transforter 3 tu aku dh ternampak si cicak man merayau2 kat depan gsc tu...ramai teramat lah sangat org duk kerumun dier mengambik gambar....ingat kan apek yg sarung baju tu tapi rupa nyer entah mamat mane entah...ahhh belasah je...

so tanpa melepaskan peluang keemasan ni kan...hehehe...poyo...aku pun dengan muka tak malu nyer amik arr gambar ngan diorg smua...kate nak masuk dlm blog kan...hahhaha...ade cicakman...cicakgirl...yusry ngan norman...edry nan ado mungkin dh malam kot so kena duk umah...dh kawin kan....hehhe...pepandai je aku...

peramah sungguh la si norman tu...tapi rambut tak leh blahh...pupus dh kat depan nyer...hahha...biasa lah banyak berfikir kot...hahha...yang penting aku SERONOK...

cicakman cari sisi

aku dan cicakman

aku dan cicak girl

aku ngan norman

aku ngan yusry

No comments: