::PENGIRINGKU::

Wednesday, December 3, 2008

::WEDING SERBA PINK::

Pagi sabtu mak aku dh remind dh tghari kena pi weding anak kawan mak aku kat area umah ni lah kan..malas nyer...nak pakai baju kurung lah bagai..uishhh..cukup aku liat siot..hahaha...pagi nyer mak gi pasar beli barang2 utk kenduri arwah malam tu...aku sambung tido lah ape lagi...

Bangun pun sbb dengar bunyi kete mak dah balik...hahaha..giler malas anak nyer anak nyer kan..bangun2 kemas umah then duk melepak tgk tv...mak bising2 baru hegeh2 nak mandi siap2 nak pi kenduri...
aku gi ngan mak aku je...abg2 aku dh lepas dulu dh...diorg gi bujang2 kate nyer...boleh bla arrr...heheheh

Sampai2 je depan umah org tu terus mata tgk pelamin nyer..sbb diorg buat pelamin kat luar kan...uishh...color PINK la...tantik nyer....Adoii...jeles nyer tgk diorg kawin pakai color pink...huhuu..berangan jap boleh tak...weding aku serba pink ngan roses pink sekeliling pelamin...mekar je...uishh...best nyer...cittt berangan sungguh...



Tp tak best nyer tanah basah la...so berair2 geli lak aku nak pijak...makan2 aku terus ajak mak aku cabut...mak aku pun same gak geli2 cam aku...hahhaa...mane nak tumpah nyer kuah klu tak ke nasi ye tak???....tapi sempat gak lak dengar budak2 kampung tu main gamelan ehh..ebtah aku pun tak tau la name nyer...belasah je...gambar2 ni pun abg aku yg snap...aku curi dr kamera nyer...hahahha...

No comments: