::PENGIRINGKU::

Thursday, December 18, 2008

::TRANSPORTER 3::

Isnin lagi jai dh siap2 booking nak tgk wayang kater nyer kan...so i layan je...hehehe...yg best nyer dier ade futsal lak tu ptg sampai kul 7...then lepas futsal baru lah gi midv...ermm...sampai2 tinggal setengah jam je lagi mase sementara nak masuk panggung...dh tentu2 la mase tu spend utk makan kan...ermmm...tak beshh arr..tak leh shopping...wakakaka...sedih tau...nak jugak
kan...hehehe...

so semalam aku tunggu lah tunangan tercinta duk pi main futsal kat opis ni...sib baik ade kengkawan lainyg duk buat OT gak...so tak lah bosan...byk ilmu aku dpt tau...hehehe...lawak lah...tak leh citer arr ilmu ape...hahha...thnak kak nisa & senteng...hahah...18sx la...

view midvalley dr opis aku...dekat je kan

Jai sampai then mandi2 siap2 bagi comey balik kan...then ktorg gi lah mid...nasib mid tu sekangkang kera je ngan opis aku ni...hhehe...almaklumlah rabu kan...so parking kat area wayang tu punya lah full...so aku turun lah dulu nak kena collect tiket...mula2 cam tak perasan tau ade something pelik...ramai je org kerumun sesuatu...tapi aku buat tak tau lah sbb nak kejar tiket punya pasal...kang terlepas lak...tgh beratur tu aku zoom lah skit mata skali guest what i saw????....nanti lah citer ehh...

aku nak amik gambar ngan diorg tapi jai duk parking kete tak sampai2 lagi...adoiii yaiii lame lah pulak...giler tak sabar ni...tapi nak buat camne kan..pandang dr jauh jelah...harap2 lah lame lagi diorg kat GSC ni...hehehe...jai sampai je terus aku sound kang pas makan nak amik gambar ngan diorg ehhh...hehhehe...teruja ni!!!!

makan mcD je...paling dekat then cepat...oleh kerana jai dh terjanji ngan aku gaji nak blanje makan prosperty burger so nasib mu lah darling oiii...now ur turn blanje ehh...heheh...aku makan cepat2 sbb takut diorg blah...hehhe...akhir nyer kesampaian jugak...SERONOK!!!!

nyum...nyummm

ooopppssss...terlalu teruja ni pasal nak citer aku jumpa sumthing yg menyeronokkan so terus terlupa lak nak citer pasal citer ape yg aku duk tgk...hahha...actually aku meneman jai tengok citer TRANSPORTER 3...dier dh follow citer ni dr 1st episode....aku dengar org ckp citer ni tak besh...so cam berat hati je nak tgk tau..tapi relakan diri lah teman kan...hehehhe...

tapi kan kengkawan...sangkaan aku meleset same skali...heheh...mula2 dh niat dh dlm hati masuk je wayang kang aku nak tido...hahhaa...ampun jai...heheh...tapi skali konon nak
tgk intro je...ermmm...alih2 sampi ke habis aku layan...best gak ooo citer nyer...layan arrr...aku suka je klu action2 ni...okey la...beshhhh!!!!

No comments: