::PENGIRINGKU::

Wednesday, December 10, 2008

::MAJLIS PERTUNANGAN::

Alhamdulillah...semua nyer dh selamat berjalan ngn lancar nyer hari Sabtu lepas...pagi aku bangun sangat awal key...lepas subuh tak tido dh...hehehe...tolong siap2kan ape2 yg patut utk org2 kampung start masak2...tapi kul 9.30 aku dh start mandi then siap2 tunggu mak andam dtg...tepat je siot...aku siap je mandi betul2 dier sampai...aku siap pakai lens...dier menyediakan tempat aku nak dimakeupkan...senang gak bekerja ngan dier...hehehe...

bukan baring tau...alas bantal kat tepi je

Cepat gak aku siap make up...kul 11.00 aku dh siap make up dan berbaju lengkap...sbb mak andam tu ade tempat lain kena pegi la..dier ade nak mak up org kawin lak..tapi aku puas hati gak la ngan hasil kerja nyer...

okey gak la...kengkawan aku pun dh dtg time tu..so boleh arr aku duk bersembang ngan diorg...bosan nyer tunggu jai...janji sampai kul 12 alih2 kul 1.30 baru sampai...jalan jem la...sesat la..padahal dh berkali-kali dtg umah aku ni ha...uishhh..tension aku...

lepas bincang2 2 pihak baru diorg panggil aku kuar duk kat pelamin mini nak disarungkan cincin...debar siot...tangan aku dh sejuk2 dh ni...tapi lawak gak..tangan mak jai lagi ketar dari tangan aku...hehehe...sesame 1st time kan...nak buat camne...segan siot...semua mata pandang aku lah kot time tu...huuuhuu...

lepas je smua nyer settle..rombongan lelaki turun makan...aku pun berposing sakan la ngan pakcik cameraman aku...macam2 pose kau buat...hahah..klu nampak kat bakal mak mentua kompom kena reject...hahhaha...

lepas je...diorg balik...aku siap2 lak nak ke tempat2 menarik...nak amik gambar outdoor...nasib family aku okey je...diorg layan je aku nak kemane pun...hehehe...settle sudah majlis ni...tunggu majlis kawen lak...adoiii...banyak benda kena pikir lepas ni...huhuu..

Gambar next entry eh...

No comments: