::PENGIRINGKU::

Monday, December 15, 2008

::BERSHOPPING SAKAN::

sakan lah sangat..takde lah...shopping bisa2 je...saje nak meramaikan lagi org2 kat dlm midvalley tu...hahha...actually...sabtu aku pi keje then tak tau lak pastu nak kemane kan...sok sek..sok sek ngan jai...alih2 decide nak ke mid je..nak mensurvey perfume keter nyer...ape2 hal pi makan dulu ehh..lapar tahap gaban siot...jai ajak makan kat food court je...ahh redah jelah...

penuh sungguh lah food court nyer...nasib baik lah aku cepat nampak tempat duduk ...ramai gak lah aku tgk duk tercari-cari tempat duduk nak makan..sian lak tapi nak buat camne kan...dh memang ramai manusia....aku makan yong taufu sup je...i like...cedap tau...aku amik sikit je...kang makan kenyang sangat kang tak larat nk shopping lak...hehehe...tak amik gambar makanan jai sbb dier dh melantak dulu...aku duduk tgk makanan nyer dh tinggal setengah...hampeh tul...lapar sgt lah tu...adoii yaiii...

Dh kenyang baru leh berjalan...hahah...lalu kat tgh2 tu skali nampak lak pentas yg penuh ngan pokok christmas...skali nampak 'ATOK SANTA' kat pentas tu duk melayan org nak amik gambar ngan dier...bayar siot..skali snap aku tak tau lah berape hinggit...tak kuasa aku nak pi telek aii...ramai gak yg beratur tapi ramai chinese la...tapi yg berjaya aku snap kluarga indian lak plak...hahha...cantik sangat aku tgk pokok2 christmas tu...rimbun je...syokkk...

ktorg nak jugak amik gambar lah...tapi malang nyer tak nampak pun pokok christmas kat blakang tu...heheh...nak amik gambar ni pun segan2 je...rase cam ramai je org pandang...hahhaha...

keluar masuk satu2 kedai...dari jusco ke carrefour then sgle butik2 yg menarik mata memandang...last2 masuk metrojaya...usha2 barang2 yg ktorg nak beli story2 sikit ngan budak jurujual tu..ayat2 sikit then terus rembat...actually aku ngan jai nak beli minyak wangi utk hantaran kawin nanti...org kate beli time sales skrg ni banyak untung...tapi memang pun...berbaloi siot...punya lah banyak mak nenek kecik2 budak2 tu bagi...aku mintak je smua dier bagi...kate je utk hantaran sungguh2 diorg serve ktorg...heheh...beli 2 jenis perfume then dapat voucher...jai lah...gedik lah nak beli baju...berjalan cari baju plak...paling kelakar nyer...mase beli perfume tu boleh lak kat level tu paper beg dh abis...mane aku puas hati camni...beratus aku habis tapi dapat plastik bodoh je...dapat baju tanye paper beg pun dh abis...aku ajak jai naik customer services dier...tapi sebelom nak mintak paper beg tu aku ayat budak2 tu suh diorg balut baju yg jai beli...hahahha...lawak...semata nak paper beg punya pasal...sambil tunggu tu aku mintak lah paper beg...dapat 1 then aku try masuk barang tak muat lak...sbnr nyer klu susun elok2 muat je tapi gatal kan...nak jugak banyak..hehehe...alih2 budak tu bagi lagi satu...hahha...rejeki jangan ditolak musuh jgn dicari kan...hahahha...

ni lah smua barang yg berjaya aku beli...sikit je...tapi nipis gak lah poket...huhuu...takpe asal puas hati...heheh...dari kul 3.30 ptg masuk sampai lah ke kul 9 ktorg berjalan...adoii...tercabut rase kaki..tapi demi bershopping...kuturutkan jua...hehehe...thank jai..bawak jalan...muahhhhxxx...heheh

No comments: