::PENGIRINGKU::

Saturday, May 16, 2009

::SHOPPING ORG TAK BERDUIT::

Sengkek dh la bulan ni..gaji minggu depan lak tu kan...adoii...tp ape kan daya kan dh name pun hobi den shopping...so telinga ni klu dengar aje sales terus tangkap kat hati ni...lonjak2 nk gi terjah gak kan...walaupun duit kat purse tinggal sipi2 je...heheh....

Smlm ade jjcard sales kat midvalley...tp tak berape nak best arr...tak banyak pilihan...aku just rembat suar je...murah beb...jename agenda je arr tapi...rm5 je...uishhh...rase nak amik sepuluh je...buat pi keje kan...berbaloi sangat....

Tujuan aku nak cari handbeg tapi sayang nyer tak jumpa yg berkenan...tak suko lah...nnti arr pi carik tempat lain pulak...

main enterence
my tokey
ramai gak kan org

Dh puas jenjalan kat dlm kesesakan org tu kan...ktorg kuar arr pi tgk ape2 yg best kan kedai lain...tp kat tgh tu ade promotion ape entah...telefon color dr philip or panasonic...ku tak pasti...ade artis jemputan...ayu OIAM ngan Nita Zahid tu...aku carik2 gak klu ade zahid nyer...tapi nan ado...aku cian ngan ayu la...takde org pun yg nak pi amik gambar ngan dier...huhuu


Penat berjalan...perut pun lapar...ktorg pi makan kat foodcourt je...aku makan mee udang...nampak cam best je...nak rase makan mee udang kuala sepetang tu entah biler arrr...mase tgk kat tv hari tu cam menyelerakan je...ermmm...kengkawan ade yg dh gi ke...sedap tak korang???....share lahh

Perut dh kenyang....jenjalan sikit terus balik...cepat2 ni sbb nak tgk af diari..heheh...

No comments: