::PENGIRINGKU::

Friday, May 22, 2009

::MASAK ORG BERCUTI::


sekarang aku ngah bercuti...duk umah...seronok siot...korang ngah keje ehh...cian....cewahh..hari ni aku tetiba rase malas nak pi keje...so aku cuti arr...takpe kan...heheh

so mlm tadi pun dh tido lambat kan...ehemmm...ehemm...maka nyer pagi tadi kul 10 baru hegeh2 bangun tido...tu pun sbb ani sengal call...ajak chatting...klu tak takde makne nyer aku nak bangun...hahha...so takde benda nak buat...aku pun basuh baju...masak simple2 je then kemas umah sikit...sbb ptg kang nak balik perak..kampung suami ku...cewahhh...ahad kami ade destinasi nak dituju...holiday kejap...heheh...isnin aku cuti lagi...perhhh...sangat seronok...hahha....

so sebagai isteri mithali yg disayangi suami...aku masak la makan tghari utk dier...cala...simple2 je...mane ade lauk kat umah ni...so ape yg ade tu lah aku campak dlm kuali...heheh...cedap gak..abis siot...


telur dadar
lauk asam pedas lebih makan kat kedai aku tapauikan bilis,kentang,bawang.lada bersatu
dh kenyang perut..update blog semua...aku nak siap..nak kuar pi shopping sikit then terus balik kampung...yabedabedoooo!!!!!.







2 comments:

cintaKusayangMu said...

selamat pulang ke kampong..hati2 di jln raya...

liessa said...

oooooiiii ponteng ye...tak aci...dill ape yahoo mail ko...on ym tak...