::PENGIRINGKU::

Saturday, May 2, 2009

::MAGGA::

Ya Allah...nikmat nyer dapat makan mangga yg tersangat delicious ni....masak ranum...manis bak gula..lemak manis...makan sehingga mejilat jari jemari yg mulus dan kudus ni...
perhhh...nikmat!!!

haha...saje je kan bagi korang terliur dengan mangga ni...sedap ooo...sekali hadap je aku licin kan ngan jai...mangga beli masa on da way balik dari perak hari tu...memang puas hati...rase cam nak pi beli lagi je...upss...

so...korang layan gambar buah mangga ni je ehh...



slurppp...cedap ooo!!

4 comments:

Aleya said...

errmmm xkan dah ngidam kot hihihihi:P
bape bln dah?hehehe

d33la said...

bolom arr..tunggu yo!!!
doa2kan copek la

ryani said...

tetibe tercensored lak pic model mangga ni..hehehe

Afne said...

tu mangga epal kan? mkn yg muda sodaaaaaaaapppppppppp lemak2 masam. cisss berani ko menggiurkan air lior mak buyong mcm aku nih.