::PENGIRINGKU::

Monday, May 18, 2009

::SANTAI WEEKEND MELAYAN AF::

Mesti ramai yg tak keluar rumah hari sabtu malam kan...sbb ape???...sbb nk tgk af punya pasal...betuii tak...termasuk lah ngan aku ni ha...melepak semata-mata kat umah...sabtu gi keje jap...menambah duit...then balik umah dah siap beli makanan tapau je...almaklum arr hidup berdua...tak payah fikir2 nak masak ke ape kan...nasib lah laki den memahami...bini ehh sedikit malas kan...hahah..sedikit?????....

dh kenyang makan...relax2 jap pastu tido sampai ke petang...wakaka...sangat nikmat wokey...bangun2 masak lak utk mkn mlm...uishhh...sangat bini solehah kan...tak sempat cuci muka terus ke dapur tau...hak...hak...tuihhh!!!!...sila jgn percaya ...kakaahhh...masak simple je sudah...laki den tak cerewet siot...tu sbb aku sayang tu..ko masak la ape pun..masin ke...tawar ke...pedas ke...dier telan je...nasib lah darling oiii...heheh...aku buat yee mee goreng je...campak2 sudah...masak lelaju sbb tak mandi lagi...nasib mee tu tak masin mase ktorg makan tu kan...hehehh....

pencuci mulut harus ade
sudah makan...selesaikan solat semua...duk terpaku depan tv...sblm af start ktorg layan bola...MU vs ARSENAL kot...aku teman kan jai je...aku bukan paham sangat pun...dh kul 9 je terus mengiaw kat jai suh bukak af cecepat..fanatik konon nyer...aku suka tgk je...mengundi sesen pun tak pernah...wat ghugi je...heheh...


kunyah kuaci sambil layan af

aiskrim pun ade
perh nikmat siot makan kuaci ngan aiskrim sambil layan af...nasib baik lah ade semua makanan tu...klu tak bapak bosan...af tahun ni tak berape nak menyengat lah...kureng!!!....
upss...bagi aku lah...tak tau lah korang....


Juara af7my faberet star..nyehhawok!!!!so abis lah af bagi tahun ni...tunggu tahun depan lak eh...pasni takde dh nak dengar si sarimah duk ulang perkataan...MENANAH...PEMBAWA...lagi dh kan...layan gak ayat tu...sayonara AF7....

upss...korang okey tak aku nyer layout baru...ade ape2 nak tmbh tak...saje bosan..tu yg aku tukar baru tu...tapi tetap merah hitam...
aww!!!





2 comments:

iza iziana hasan said...

af....af...af...aril yg tut....
hehhehe

Maswani said...

tggu AF musim depan lak apa cer..hehe..