::PENGIRINGKU::

Wednesday, May 20, 2009

::CELCOM BROADBAND::

Ape-ape korang tgk muka aku dulu ehh...ni muka tgh control sengeh ni...kesukaan teramat sangat ni...sbb ape??....xpe...tgk muka aku puas2 dulu yeh....


so...korang rase ape sbb aku suka teramat nih ye...kan smlm dh dapat bonus so melaksanakan tanggungjawab aku lah kan...jai dh beli laptop so aku kena beli broadband....itu janji suami isteri...heheh...smlm jai pi lowyat so dh beli lah broadband nyer....dengan harga yg okey lah kot...


so hari ni tghari tadi aku kuar kejap pi register line kat celcom service center kat pj new town...sekejap je rupanyer nak register tu semua...setengah jam je dh siap...leh sampai oopis balik dh...dan tunggu esok je...sbb actived nyer dlm 24 jam....hehheh...esok leh online kat umah...yahooo....yabedabeduuuu!!!!!!!!


ooo...lupa lak nak citer...aku amik staff pakage je...utk staff TM...so aku tak yah bayar ape2 utk register dan bulanan aku just kena bayar rm50 saje...okey lah....sangat berbaloi...





No comments: