::PENGIRINGKU::

Wednesday, May 13, 2009

::CABAI KENA KIDNAP::

Adoii...terkojut den balik smlm...pas mandi wangi2 bagai kan...so konon nak pi siram pokok la...Jai yg siram key bukan aku...heheh...skali dier bising2 kate cabai hilang tinggal pasu je...

Waduh...ni dh kira kejadian pelik ni...tak kan org dtg umah just nak rompak aku nyer cabai je kot...agak2 la kan...ko ye pun amik arr pasu skali...heheh...korang rase sape amik ehh...firasat aku kate burung je...sbb pokok nyer kecik lagi...baru tanam...lagi satu sape nak panjat umah aku tu...tingkat 3 tu beb...aku letak lak kat balkoni luar...uishh...dh la ade sebatang je...kempunan aku nak makan cabai hasil tanaman sendiri...heheh...cewahh...


ehhh...korang tau ke cabai tu ape...aku dh terikut mak mertua aku cakap arr...cabai tu lada api...tak pun chili yg kecik tu..ape2 je arr...cedih ni...nak kena balik kampung la ni amik benih yg baru...klu aku tanam sendiri kompom tak tumbuh punya...heheh..omakk...nak cabai laie!!!






3 comments:

ai said...

uikkkkk..! ada jugak pencopek pokok cabai ye???

mamadanish78 said...

wakakakaaa....
kelako la pulak bila baca...
sama lah kita balik umah mak mesti amik benih pokok cili...
yg dah kuar pokok la sikit..klu tak haraaammm..tak mau hidupnya...
tp bila sampai umah mesti mati pokoknya...tp ni kes ilang..yg kelako ni...wakkaaaa

d33la said...

Ituler...tension je tau..klu mati tau la sbb nyer..ini pagi ptg siram tu...dr nak mampus pokok tu sampai dh segar bugar dh...alih2 hilang...adoiii...klu den dapat sape pencopek nyer...siap lah...kan ku siat2 telinga dier...heheh...emo seketika...