::PENGIRINGKU::

Tuesday, May 26, 2009

::CARI JGN TAK CARI::


Ceritera lawak tengahari tadi...si pais geng jahat duk sebelah aku ni lah punya angkara...dier baru beli kereta control...so hari ni dier duk tunjuk kehebatan kete tu arr kat ktorg dlm opis ni...abis semua kerusi, tong sampah meja dilanggar nyer...hahha...

Pastu dtg pulak geng jahat yg lain...mamat ngan logen dr ITS Department...duk memain kete tu...skali biler duk angkat...tgk tayar belakang tak gerak dh...godek punye godek...siap logen kuarkan test pen dier..bongok logen..ko ingat ni ape...plug electrik ke ape...sengal sungguh...then dapat dikesan rupa2 nyer ade satu skrew dier dh tercabut da....hilang entah kemane...

So...gigih la diorg ni semua duk cari..siap merangkak bagai...hahah...lawak...siap nak pi cari magnet la ape...konon leh tarik skrew tu...tapi sampai ke sudah nan ado...tak jumpa pun...abih bising kakak2 kat opis ni duk pelik tgk gelagat diorg...dh mcm penyiasat lak...haha...dh xjumpa terus pais cakap takpe kat umah ade lagi skrew spare...terus diorg blah pi isap rokok...tak sayang nyawa sungguh...hahha..lantak korang la...

tak padan ngn mata empat logen ni
mamat ade bakat jadi penyiasat la...laki sapo ni?...hahakete ngan dh kehilang skrew
pais...beli baru je arr...hahha...sian kengkawan ko...tak pasal2 tukar profesion jadi penyiasat...





2 comments:

rossysweety said...

kenapa ko tak suruh paiz guna HINT ajer...lagik cepat...

d33la said...

itu ler k.ros...den pun lupo...tp rase nyer hint dh abis arr...bongok pais tu