::PENGIRINGKU::

Tuesday, May 19, 2009

::KAY HELP CEE::


Malam tadi den makan KFC tau...heheh...poyo cam tak penah makan lak kan...adoiii...cedey aku ngan diri sendiri...hehhe...mlm tadi jai nak blanje makan...then niat kat hati cam nak makan steak entah la...alih2 rase nak makan pizza je...tapi punya lak pariyapa nyer kan...heheh...biler lalu kat tepi kfc tu terus jai cakap leh tak kita makan kfc je...teringin lah pulak...

cit...dh la ayat memula kata nak blanje aku...tapi cam nak belanje diri sendiri je lah pulak...sbb ikut keteringinan dier...adoiii...bahasa ape kah ini...hahha....layan kan aje...so makan lah aku kfc je mlm tadi...harus amik 2 set kan...sbb kami sangat rakus bab makan ni....hahah...

tak cabar ni nak mamam KFC...
Pepcy
perhhh...sangat tak sabar nak makan
korang tgk ape yg tinggal...terbukti kerakusan kami
Aku tak berape nak abis ayam nyer sbb dier pi bagi aku dada...alah..yg ade tulang lembut tu...uishhh...sangat tak memenuhi citarasa lah...jai lah ni tak mintak bhgn lain...marah den...heheh...

Walaubagaimana pun kan...heheh...perut kami sangat sengkak lepas tu...balik umah duk relax2 dulu baru mandi...klu tak buncit nanti...heheh...kenyang teramat...ermmm...malam ni nak makan ape lak ehhh...ngah kaya ni...upsss..apsal aku kaya lak???...
lu pikir arr sendiri...

No comments: